Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Απάντηση της Σ.Μούτσου στις νέες κατηγορίες του Δημάρχου Καρύστου Ν.Μανώλη

ΑΣΤΡΑΨΕ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΗΞΕ Η Σ.ΜΟΥΤΣΟΥ!
Σοφία Μούτσου
«Συνεχίζει ένα δρόμο ο κ. Μανώλης, που μόνο αυτός ξέρει γιατί τον διάλεξε, αλλά το ζητούμενο μέσα από αυτόν είναι σε όλους εμφανές και δεν είναι άλλο πάρα η πολιτική μου εξόντωση», μας δήλωσε η τ. Δήμαρχος Στύρων, Σοφία Μούτσου, σε σχέση με το νέο έγγραφο του Δημάρχου Καρύστου για τα οικονομικά του τ. Δήμου Στυρέων.
Η κ. Μούτσου τόνισε ότι «οι αναφορές του κ. Μανώλη για την οικονομική διαχείριση του Συνδέσμου Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Απορριμμάτων Νότιας Εύβοιας, του οποίου είμαι Πρόεδρος τον εκθέτουν ανεπανόρθωτα, γιατί ως μέλος του και ο ίδιος έχει ψηφίσει όλους τους προϋπολογισμούς και του απολογισμούς.
Μέχρι και τις 16 Μαρτίου, που ήταν η τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ του Συνδέσμου, ουδέποτε είχε θέσει θέμα διαχείρισης και πριν προβεί σε οποιαδήποτε αναφορά θα μπορούσε, αν ήθελε να μου ζητήσει στοιχεία, τα οποία είναι στη διάθεση του καθενός.
Πολύ όψιμα και με την ίδια εμπάθεια, όπως κάνει για το Δήμο Στυρέων, προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις και για τον Σύνδεσμο, ορίζοντάς με ως τον ένα και μοναδικό αντίπαλό του. Ωφέλιμο για τον τόπο θα είναι να δει, να ιεραρχήσει και να ασχοληθεί με τους πραγματικούς αντιπάλους που είναι τα προβλήματα της περιοχής της Νότιας Καρυστίας, που αυτήν την περίοδο και εν μέσω κρίσης βάλλεται από παντού και να προσπαθήσει να ματαιώσει αποφάσεις βλαπτικές γι αυτήν και τους κατοίκους της.
Όσο για τα οικονομικά του Δήμου Στυρέων, καλό θα είναι να αφήσει να μιλήσουν με αποφάσεις τους αυτοί που είναι αρμόδιοι να το κάνουν, αφού πραγματοποιήσουν τον σχετικό έλεγχο, που θα καταδείξει την πραγματική οικονομική κατάσταση και θα αποκαταστήσει την αλήθεια   Εγώ μέχρι τότε επιφυλάσσομαι παντός δικαιώματος μου, βάζοντας ίσως και πάνω από αυτό την υποχρέωσή μου να προστατεύσω την κοινωνική ηρεμία του τόπου μου».     πηγή: www.karystiapress.gr