Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ Κ.ΠΕΡΛΕΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑ PRESS

 Προς τη διεύθυνση της εφημερίδας «Καρυστία Press» Στο φύλλο της εφημερίδας σας της 1ης Ιουνίου και στο άρθρο με γενικό τίτλο «“Μεθοδευμένη” με συγχώνευση ή εξορθολογισμό υποβάθμιση;» που φέρει την υπογραφή της Σοφίας Ι.Κεντιστού, υπάρχει ένα απαράδεκτο σχόλιο που αναφέρεται στο πρόσωπό μου. Στο σχόλιο αυτό με τον κακόβουλο τίτλο «οι εξελίξεις “κρεμάνε” την Περλεπέ», η συντάκτρια προσπαθεί να αμφισβητήσει την εγκυρότητα των δηλώσεών μου για το Νοσοκομείο Καρύστου για το οποίο, με Δελτία Τύπου και προφορικές μου δηλώσεις, επιβεβαίωνα ότι θα συνεχίσει να λειτουργεί ως Νοσοκομείο-Κέντρο Υγείας, όπως επίσημα έχει δεσμευθεί η ηγεσία του Υπουργείου Υγείας. Αυτή την πραγματικότητα για το μέλλον του Νοσοκομείου, η εφημερίδα σας, όχι μόνο αρνείται να παραδεχθεί, αλλά προβαίνει και σε απαράδεκτους χαρακτηρισμούς σε βάρος μου, αποδεικνύοντας ότι θέλει να αντιπαρατεθεί με κάθε τρόπο και σε πολιτικές και σε πρόσωπα που δεν είναι της επιλογής της. Είναι βεβαίως δικαίωμα της εφημερίδας και της συντάκτριας να δηλώνουν την πολιτική τους ταυτότητα και τον κομματικό χώρο που υπηρετούν, δεν μπορούν όμως να διαστρεβλώνουν τα γεγονότα, προβαίνοντας μάλιστα σε προσωπικές επιθέσεις, όπως επιχειρήθηκε με το εν λόγω δημοσίευμα για τη στάση μου, στο συγκεκριμένο ζήτημα του Νοσοκομείου. Στην πολιτική μου πορεία από το 1985 μέχρι σήμερα που ζω και δραστηριοποιούμαι στο Νομό μας, είτε ως συνδικαλίστρια γιατρός, είτε ως στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, είτε ως βουλευτής, δεν «κρεμάστηκα» ποτέ από καμία εξέλιξη, ούτε επέτρεψα σε κανέναν να με «κρεμάσει». Πάντα με ειλικρίνεια και χωρίς ποτέ να κρύβομαι ή να μασάω τα λόγια μου, διατυπώνω ευθέως την άποψή μου και την υπερασπίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις, χωρίς να υπολογίζω τυχόν πολιτικό κόστος. Θεωρώ δε ότι η τιμητική πρώτη θέση σε τρεις συνεχείς εκλογικές αναμετρήσεις, που μου επιφύλαξαν οι ψηφοφόροι του Νομού μας επιλέγοντάς με βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, οφείλεται κατά πρώτο λόγο στο γεγονός ότι εκφράζομαι με παρρησία και υπερασπίζομαι πάντα την αλήθεια, ακόμα κι αν μερικές φορές αυτή δεν είναι ευχάριστη. Φαίνεται λοιπόν ότι, το γεγονός της ξεκάθαρης στάσης μου για το Νοσοκομείο Καρύστου, δεν ικανοποιεί κάποιους οι οποίοι προφανώς θέλουν να επικρατούν η ασάφεια και τα συνομοσιολογικά σενάρια για δικούς τους λόγους. Με αυτούς που συνεχίζουν να συντηρούν αυτό το θολό κλίμα, συντάχθηκε και η εφημερίδα σας, όμως τα γεγονότα σας διαψεύδουν και οφείλετε τουλάχιστον μία συγγνώμη προς το πρόσωπό μου, αλλά και προς τους πολίτες της τοπικής κοινωνίας, διαφορετικά θα είστε πολλαπλά εκτεθειμένοι απέναντι και σε πρόσωπα και στην αλήθεια. Και η αλήθεια την οποία υπερασπίστηκα είναι ότι το Νοσοκομείο Καρύστου θα συνεχίσει να λειτουργεί ως Νοσοκομείο-Κέντρο Υγείας. Κατερίνα Περλεπέ-Σηφουνάκη Βουλευτής Εύβοιας-ΠΑΣΟΚ  ΥΓ. Είναι βεβαίως αυτονότητο ότι ζητώ από την εφημερίδα σας την δημοσίευση της επιστολής μου αυτής, όπως άλλωστε επιβάλλεται, στην προσεχή σας έκδοση.